رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاج فیروز: به دنبال تزریق خون تازه در رگ های اداره کل ورزش بودیم

  • کد خبر: ۲۱۱۷۱۶
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
تاج فیروز: به دنبال تزریق خون تازه در رگ های اداره کل ورزش بودیم
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تغییرات در معاونت توسعه ورزشی صرفا بخاطر این بود که خون تازه‌ای در رگ های این معاونت پمپاژ کنیم.

علیرضا تاج فیروز در گفتگو با شهرآرانیوز درباره تغییرات اخیر اداره کل ورزش و جوانان گفت: درخصوص تغییرات جدیدی که در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان داشتیم ذکر یک نکته بسیار واجب و ضروری است. جبار قوچان نژاد جزو مفاخر و پیشکسوتان ورزشی شاخص این استان است و مطمئن باشید ما ایشان را به راحتی از دست نمی‌دهیم. 

وی در ادامه افزود: بلافاصله بعد از جلسه تودیع و معارفه ای که امروز داشتیم، به ایشان چند پست جدید را پیشنهاد کردیم تا از بین آن ها یکی را انتخاب کنند و بازهم کنار ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره ضرورت تغییرات در بازه زمانی کنونی هم عنوان کرد: به دنبال یک خون تازه در رگ های معاونت توسعه ورزشی بودیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم قربانیار را در این پست استفاده کنیم. تجربیات معاون جدید که پیش از این رئیس اداره ورزش و جوانان چناران بودند در کنار برنامه ها و اهدافی که داریم، بدون شک روزهای روشنی را پیش چشم ورزشکاران و جوانان عزیز قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->